Regulamin

FAQ (Frequently Asked Questions)
Najważniejsze informacje na temat korzystania z e-sklepu Arley w jednym miejscu.
Odwiedź FAQ i znajdź odpowiedzi na nurtujące Cię pytania. Szybko i na temat FAQ.

Regulamin i warunki handlowe:
Niniejszy regulamin, zwany dalej Regulaminem określa zasady sprzedaży w esklepie Arley i jest integralną częścią umowy. Złożenie zamówienia w esklepie Arley jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu w treści jak niżej podano. Stosowne pliki w formacie pdf można pobrać, przejrzeć lub wydrukować w dole strony.

Informacja w skrócie:
1. Uprzejmie informujemy szanownych klientów, że sprzedaż towarów z oferty esklepu Arley odbywa się w formie działalności nierejestrowanej od osoby prywatnej prowadzącej działalność nierejestrowaną.
2. Sprzedawane towary objęte są gwarancją oraz prawem do reklamacji towaru. Treść takiej gwarancji sprzedawca prezentuje na stronie esklepu w zakładce FAQ oraz regulaminie sprzedaży.
3. Po wykonaniu przez sprzedawcę dostawy towarów każdy klient otrzymuje dokument sprzedaży, faktury sprzedawca wystawi na życzenie kupującego.
4. Zamówienie złożone w dni wolne od pracy (święta) będzie realizowane w kolejne dni robocze, jeśli w dni wolne od pracy (sobota, niedziela) będzie realizowane w poniedziałek.
5. Ruchomy czas dostaw zależny jest od wielu czynników np. datę złożenia zamówienia przez klienta, księgowanie wpłaty, edycję danych, obsługę pakowania i harmonogram realizacji dostaw.
6. Możliwy jest odbiór osobisty towarów wg uzgodnienia z administratorem esklepu Arley arley@hoga.pl

Formularz, zapytania, zamówienia, newsletter:
• Zapytania klienci składają przy pomocy wbudowanego formularza kontaktowego
Z uwagi na fakt, że każde zamówienie wymaga sprawdzenia okoliczności dostawy, dlatego najlepiej formułować zapytania za pomocą naszego formularza kontaktowego w funkcji "kontakt". Odpowiedzi wysyłane są tylko na email kupujących.
• Odpowiedzi na pisemne zapytania są udzielane każdemu, jednak w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości przez esklep Arley na adres e-mail wskazany przez internautę oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez internautę.
• Zamówienia klienci składają przy pomocy esklepu Arley
• Lista newsletter:
W chwili utworzenia konta klienta istnieje możliwość zapisania się na listę newslettera. Jest to elektroniczny informator do otrzymywania cyklicznych wiadomości z esklepu Arley na temat np. wydarzeń branżowych, promocji, nowości itp.

System elektronicznej sprzedaży:
Wszystkie osoby zainteresowane zakupami w systemie elektronicznej sprzedaży e-Sklepu Arley są proszone o dokonanie rejestracji - założenia konta klienta.
• Klient składa ofertę zawarcia umowy w systemie elektronicznej sprzedaży e-Sklepu, który wysyła automatyczną informację o rejestracji zdarzenia. Po weryfikacji przez e-Sklep oferty klienta, danych, płatności i wzajemnych rozliczeń, księgowania wpłaty za zlecenie e-Sklep wysyła systemowe potwierdzenie przyjęcia do realizacji oferty klienta, tym samym umowa sprzedaży zostaje potwierdzona zmianą statusu o księgowaniu wpłaty kwoty za zlecenie.
• Kupujący przy składaniu zamówienia ma systemową możliwość wskazania dowolnego adresu dostawy, który można dowolnie zmieniać przed dostawą.
• System elektronicznej sprzedaży posiada pomocną wyszukiwarkę frazy (ramka z lupką nad górnym banerem) w celu wyszukania poszukiwanych towarów. Można również skorzystać rozsuwanego menu z filtrami do zawężania obszaru poszukiwania.

Oferta z katalogu Home & Serwis:
• Wszystkie produkty oferowane na niniejszym katalogu stronie są fabrycznie nowe w kategorii OEM/O i OES/Q w branży ciepłownictwo, ogrzewnictwo, wentylacja, klimatyzacja i gazownictwo.
• Zaleca się Klientom zwrócenie uwagi, że zastosowanie, montaż oferowanych towarów wymaga znajomości zasad funkcjonowania instalacji sanitarnych, grzewczych, systemów fotowoltaicznych oraz posiadania odpowiednich uprawnień określonych przepisami prawa ze szczególnym uwzględnieniem prac serwisowych urządzeń instalacji sanitarnych, grzewczych, systemów fotowoltaicznych, nadto należy mieć wzgląd na warunki gwarancji ustalone przez producentów części zamiennych. Należy również bezwzględnie przestrzegać zasad stosowania podanych przez producenta towarów jw.
• Home & Serwis. Wyposażenie i akcesoria kotłowni, produkty i rozwiązania technologiczne dla użytkowników i serwisu.

Oferta z katalogu Home & Garden:
• Wszystkie produkty oferowane na niniejszym katalogu stronie są fabrycznie nowe w kategorii OEM/O i OES/Q w branży produktów użytkowych lub z stosownym opisem w karcie towarowej produktu.
• Zaleca się Klientom zwrócenie uwagi, na zastosowanie, cechy oferowanych towarów. Należy mieć wzgląd na warunki gwarancji ustalone przez producentów. Należy również bezwzględnie przestrzegać zasad stosowania podanych przez producenta towarów jw.
• Home & Garden. Obszerny asortyment produktów użytkowych, praktycznych, ozdobnych, ekskluzywnych i codziennego użytku w branży Home & Garden. Wyposażenie i akcesoria stosowane w domu i ogrodzie, by mieszkało się ładniej.

Oferta z katalogu Home & Garden - nasiona dzikich kwiatów i ozdobnych:
• Wszystkie produkty oferowane na niniejszym katalogu to nasiona gatunków rodzimych.
• Zaleca się Klientom zwrócenie uwagi, na zastosowanie, cechy oferowanych towarów, zalecenia uprawy, wskazania atlasów roślin gatunków rodzimych.

Kategorie części zamiennych:
Rozporządzenie GVO Unii Europejskiej wprowadza następujące kategorie części:
• (OEM/O) części oryginalne stosowane w pierwszym montażu urządzenia sygnowane logiem producenta urządzenia,
• (OES/Q) części oryginalne wytwarzane przez producentów będących dostawcami części na pierwszy montaż; w pudełkach producentów części,
• (P, PJ, PT, PC) części porównywalnej jakości, których wytwórca oświadcza, że są one tej samej jakości co komponenty użyte do montażu urządzenia,
• (Z) pozostałe części zamienne.

Ceny, oferty:
• Przedstawione w e-Sklepie ceny, oferty i terminy dostaw są aktualne i gwarantowane do momentu oficjalnej zmiany cen, ofert i terminów przez sprzedawcę. Jeśli zmiana cen, ofert i terminów dostaw dotyczy towarów zamówionych przez Klienta e-Sklepu, jest on o takiej zmianie informowany i może anulować zamówienie lub akceptować zmianę.
• Klient składa ofertę zawarcia umowy w systemie elektronicznej sprzedaży e-Sklepu, który wysyła informację o rejestracji zdarzenia. Po weryfikacji przez sprzedawcę oferty klienta, danych, płatności i wzajemnych rozliczeń, księgowania wpłaty za zlecenie e-Sklep wysyła systemowe potwierdzenie przyjęcia do realizacji oferty klienta, tym samym umowa sprzedaży zostaje potwierdzona zmianą statusu o księgowaniu wpłaty kwoty za zlecenie.
• Na podstawie art. 84 kc i art. 88 kc. sprzedawca informuje, że jeśli w e-Sklepie pojawi się błąd ceny wynikający z niezamierzonego błędu, to stworzona na tej podstawie oferta klienta zakupu będzie wymagała korekty i wyjaśnienia przed wysłaniem automatycznego potwierdzenia o przyjęciu oferty klienta do realizacji. Natomiast w chwili, gdy sprzedający zauważy, że doszło do zawarcia umowy sprzedaży w oparciu o błędną ofertę zawierającą błąd ceny, wtedy sprzedawca jak najszybciej prześle klientowi stosowne oświadczenie wyjaśnienie o okolicznościach zaistniałej sytuacji oferty zakupu złożonej pod wpływem błędu.
• Z uwagi na to, że niektóre towary posiadają ceny katalogowe w walucie Euro lub Dolarach, prezentowane ceny w e-Sklepie są automatycznie przeliczane na polską walutę wg aktualnego kursu waluty w NBP. W związku z tym widoczna w e-sklepie kwota w "złotych" jest zmienna i zależna od wahań kursowych waluty w NBP, tym samym są aktualne i zatwierdzone w chwili wykonania elektronicznego zamówienia.
• Zamieszczone na stronach e-Sklepu informacje i ceny - stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.  

Zastrzeżenie własności:
Sprzedawca zastrzega sobie prawo własności dostarczonego towaru do momentu uiszczenia należności przez Przedsiębiorcę lub Nabywcę.

Płatności:
Za towary zakupione w esklepie Arley płatność zachodzi w jeden z podanych sposobów: pobranie, gotówka, przedpłata na podstawie dokumentu przedsprzedaży. Sprzedawca nie wdraża kredytu kupieckiego dla Przedsiębiorców i Nabywców. Zamówienia klientów są realizowane po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie bankowym sprzedawcy.

Czas realizacji zamówienia:
• Towar na ogół jest dostępny w naszych magazynach. Zamówienie złożone w dni wolne od pracy (święta) będzie realizowane w kolejne dni robocze, jeśli w dni wolne od pracy (sobota, niedziela) będzie realizowane w poniedziałek.
• Ruchomy czas dostawy zależny jest od wielu czynników np. datę złożenia zamówienia przez klienta, zaksięgowanie wpłaty, edycję danych, rotację towarów i harmonogram realizacji dostaw.
• Zamówienia dla przedsiębiorców i nabywców, sprzedawca wykona po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie bankowym sprzedawcy. Opłacone zamówienia kierowane są do realizacji dostawy dnia następnego od daty zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym sprzedawcy.
• Przedstawione przez sprzedawcę oferty i terminy dostaw są aktualne i gwarantowane do momentu oficjalnej zmiany cen, ofert i terminów przez sprzedawcę.

Koszty dostawy:
Opłata dostawy jest zróżnicowana dla każdego zakupu detalicznego w esklepie. Całkowity koszt dostawy można poznać po dodaniu wybranych produktów do koszyka. System esklepu generuje całkowitą kwotę  ze wszystkimi opłatami składowymi firmy transportowej. Zwolnienie z opłaty transportowej może wynikać tylko i wyłącznie z indywidualnej umowy sprzedawcy z klientem.

Dostawa kurierska w Polsce i krajach Unii Europejskiej
• Wysyłka, transport i dostawa artykułów odbywa się przy pomocy firm kurierskich. Opłaty za dostawę towarów naliczane wg cennika detalicznego przewoźników i objęte są ubezpieczeniem zgodnie z cennikiem detalicznym firm przewozowych.
• Każda dostawa posiada odpowiednie dokumenty: specyfikację dostawy, kartę gwarancyjną (o ile producent taką dołącza do swojej produkcji), i dokument sprzedaży.
• Każde zrealizowane zamówienie otrzymuje elektroniczny numer listu przewozowego przewoźnika. Jest on przekazywany przez system elektronicznej sprzedaży na konto Klienta. Numer ten umożliwia lokalizację przesyłki na stronach firmy transportowej. Firma transportowa wysyła powiadomienie sms do klienta o zbliżającej się chwili dostawy zamówienia.

Kontrola w momencie dostawy kurierskiej:
Wszystkie towary wysyłane przez sprzedawcę są należycie przygotowane do transportu oraz ubezpieczone. Kurier w momencie dostawy przedstawia Przedsiębiorcy lub Nabywcy do podpisu dokumenty transportowe. Dostarczone zamówienie musi być skontrolowane pod względem kompletności dostawy, wagi, uszkodzeń po podpisaniu dokumentów kurierskich, a w przypadku paczek płatnych za pobraniem po opłaceniu należności i podpisaniu dokumentów kurierskich.

Pomoc - odbiór paczki kurierskiej:
• Sprawdź stan zewnętrzny przesyłki zanim odbierzesz od kuriera. Możesz odmówić przyjęcia jeśli przesyłka jest uszkodzona. Jeśli przesyłka nie wzbudza Twoich zastrzeżeń podpisz list przewozowy. Sprawdź zawartość przesyłki w obecności kuriera. Kurier na Twoją prośbę ma obowiązek być obecny podczas sprawdzania przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń spisz protokół szkody kurierskiej. Kurier powinien posiadać odpowiedni wzór protokołu.
• W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zawartości przesyłki po odjechaniu kuriera, należy skontaktować się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu. Można tego dokonać w ciągu kilku dni od odebrania przesyłki. Zgłoś uszkodzenie towaru podczas dostawy. Skonsultuj się ze sprzedawcą, zadzwoń do administratora lub napisz email załączając skan protokołu szkody i podając numer zamówienia internetowego.

Zwrot kwot, uwierzytelnienie:
• Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient. Wykonywane są do 10 dni roboczych (ustawowo do 14 dni) od dnia następnego po otrzymaniu pisemnego oświadczenia, że podany numer konta bankowego do zwrotu kwoty należy do Kupującego - Wpłacającego. Stosowny druk można pobrać w dole strony, format pdf gotowy do przeglądania lub wydruku.
• Oświadczenie takie "uwierzytelnienie konta bankowego" opatrzone aktualną datą, własnoręcznie podpisane przez Kupującego - Wpłacającego (Nabywcę) zawierające podstawowe dane jak adres zamieszkania, nr konta bankowego, numer telefonu kontaktowego należy niezwłocznie przesłać listownie na adres sprzedawcy: 04-549 Warszawa, Korkowa 137B/44.

Warunki gwarancji:
1. Niniejsze Warunki Gwarancji są ważne wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i dotyczą tylko towarów dystrybuowanych w Polsce przez sprzedawcę.
2. Towary sprzedawane przez sprzedawcę są objęte gwarancją przez 12 miesięcy od daty zakupu na podstawie regulacji zawartych w kodeksie cywilnym.
3. Sprzedawca informuje, że na podstawie art. 558 § 1 kodeksu cywilnego wyłącza zasadę rękojmi dla klientów esklepu Arley. Wyłączenie rękojmi nie wyklucza możliwości skorzystania z gwarancji, złożenia przez klienta reklamacji.

Reklamacja:
• Nabywca ma prawo do zgłoszenia reklamacji na podstawie regulacji kodeksu cywilnego jest ona przyjmowana pisemnie email, list tradycyjny na adres 04-549 Warszawa, Korkowa 137B/44
• Postępowanie reklamacyjne:
1. Dla szybkiego toku sprawy reklamacja towaru powinna zawierać: okoliczności stwierdzenia wady produkty, opis wady, datę wystąpienia wady, żądanie klienta, dane kontaktowe klienta.
2. Towary rozpoznane jako uszkodzone muszą być odesłane w przewidzianym terminie na adres sprzedawcy 04-549 Warszawa, Korkowa 137B/44 wraz z dokumentem zakupu, kartą gwarancyjną (o ile producent taką dołącza do swojej produkcji) oraz pismem reklamacyjnym w sprawie.

Odpłatna naprawa serwisowa:
Każdy Przedsiębiorca lub Nabywca może ubiegać się o naprawę towaru zgodnie z przedstawionym wcześniej przez sprzedawcę kosztorysem. Odpłatna naprawa serwisowa zostanie dokonana tylko i wyłącznie po uprzedniej autoryzacji ze strony klienta, oraz opłacie podanego kosztu naprawy. Jeżeli kosztorys odpłatnej naprawy serwisowej nie zostanie potwierdzony przez klienta, towar będzie przechowywany w magazynie sprzedawcy do końca terminu określonego przez Ustawodawcę.

Magazynowanie:
• W przypadku magazynowania, przechowywania towarów zakupionych przez klientów, sprzedawca będzie naliczał opłatę magazynową za każdy dzień przechowywania własności klientów. Stawki magazynowe będą rozliczane przez sprzedawcę za każdy dzień magazynowania w zależności od opłaty za 1m2 wynajmu powierzchni magazynowej (41.00 zł netto), plus opłata (8,00 zł netto) za każdy dzień obsługi dozoru przechowywania własności. Data wydania towaru wyznacza rozliczenie opłat za magazynowanie i obsługę dozoru. Opłaty w innej walucie niż polski złoty zostaną rozliczone na podstawie kursu waluty w NBP z dnia wydania towaru.

Prawo do odstąpienia od umowy. Zwroty zakupionych towarów:
• Z uwagi na fakt że sprzedawca jest osobą prowadzącą działalność nierejestrowaną klientom takiej formy sprzedaży przysługuje reklamacja towaru na podstawie regulacji kodeksu cywilnego.
• Konsument i Przedsiębiorca klienci ponoszą odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Usługi nieodpłatne:
1. Usługodawca świadczy na rzecz Klientów, drogą elektroniczną usługi nieodpłatne:
a) chat;
b) formularz kontaktowy;
c) newsletter;
d) prowadzenie Konta Klienta;
e) zamieszczanie opinii.
2. Usługi wskazane w niniejszym punkcie regulaminu powyżej świadczone są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, z wyjątkiem usługi Chat, która świadczona jest w godzinach i dniach wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu.
3. Usługodawca zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych wymienionych usług, o czym poinformuje Klientów w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu.
4. Usługa Formularz kontaktowy polega na wysłaniu za pomocą formularza umieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu wiadomości do Usługodawcy.
5. Rezygnacja z usługi nieodpłatnej Formularz kontaktowy, możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu wysyłania zapytań do Usługodawcy.
6. Z usługi Newsletter może skorzystać każdy Klient, który wprowadzi swój adres poczty elektronicznej, wykorzystując w tym celu formularz udostępniony przez Usługodawcę na Stronie Internetowej Sklepu. Po przesłaniu wypełnionego formularza, Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w przesłanym formularzu potwierdzenie przez Usługodawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Newsletter.
7. Usługa Newsletter polega na przesyłaniu przez Usługodawcę, na adres poczty elektronicznej, wiadomości w formie elektronicznej zawierającej informacje o nowych usługach lub produktach. Newsletter przesyłany jest przez Usługodawcę do wszystkich Klientów, którzy dokonali subskrypcji.
8. Każdy Newsletter kierowany do danych Klientów zawiera, w szczególności: informację o nadawcy, wypełnione pole „temat”, określające treść przesyłki oraz informację o możliwości i sposobie rezygnacji z usługi nieodpłatnej Newsletter.
9. Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera przez wypisanie się z subskrypcji za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego w każdej wiadomości elektronicznej wysłanej w ramach usługi Newsletter.
10. Usługa Prowadzenie Konta Klienta dostępna jest po dokonaniu Rejestracji na zasadach opisanych w Regulaminie i polega na udostępnieniu Klientowi dedykowanego panelu w ramach Strony Internetowej Sklepu, umożliwiającego Klientowi modyfikacje danych, które podał podczas Rejestracji, jak też śledzenia stanu realizacji zamówień oraz historii zamówień już zrealizowanych.
11. Klient, który dokonał Rejestracji może zgłosić żądanie usunięcia Konta Klienta Usługodawcy, przy czym w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta Klienta przez Usługodawcę, może ono zostać usunięte w ciągu 14 dni od zgłoszenia żądania.
12. Usługa Zamieszczanie opinii polega na umożliwieniu przez Usługodawcę Klientom publikacji na Stronie Internetowej Sklepu indywidualnych i subiektywnych wypowiedzi Klienta dotyczących w szczególności Towarów.
13. Rezygnacja z usługi Zamieszczanie opinii możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu zamieszczania treści przez Klienta na Stronie Internetowej Sklepu.
14. Usługa nieodpłatna Chat, polega na nawiązaniu kontaktu w czasie rzeczywistym pomiędzy Klientem a Usługodawcą za pośrednictwem komunikatora zamieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu. W trakcie korzystania z nieodpłatnej usługi Chat, Klient ma możliwość zawarcia Umowy Sprzedaży, na zasadach opisanych w niniejszym regulaminie.
15. Rezygnacja z nieodpłatnej usługi Chat, możliwa jest w każdej chwili i polega na niekorzystaniu z komunikatora zamieszczonego na stronie Internetowej Sklepu.
16. Usługodawca jest uprawniony do zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych, w przypadku działania przez Klienta na szkodę Usługodawcy, Sprzedawców, tj. prowadzenia działalności reklamowej innego przedsiębiorcy lub produktu; działalności polegającej na zamieszczaniu treści nie związanych z działalnością Usługodawcy czy też Sprzedawców; działalności polegającej na zamieszczaniu treści nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd, jak również w przypadku działania przez Klienta na szkodę innych Klientów, naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, a także, gdy zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych jest uzasadnione względami bezpieczeństwa - w szczególności: przełamywaniem przez Klienta zabezpieczeń Strony Internetowej Sklepu lub innymi działaniami hakerskimi. Zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych. Usługodawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych drogą elektroniczną na adres podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym.

Odpowiedzialność Klienta w zakresie zamieszczanych przez niego treści:
• Zamieszczając oraz udostępniając treści w e-sklepie Klient dokonuje dobrowolnego ich rozpowszechniania. Zamieszczane treści nie wyrażają poglądów Usługodawcy i nie powinny być utożsamiane z jego działalnością. Usługodawca nie jest dostawcą treści, a jedynie podmiotem, który zapewnia w tym celu odpowiednie zasoby teleinformatyczne.

• Klient oświadcza, że:
a) jest uprawniony do korzystania z autorskich praw majątkowych, praw własności przemysłowej i/lub praw pokrewnych do – odpowiednio - utworów, przedmiotów praw własności przemysłowej (np. znaki towarowe) i/lub przedmiotów praw pokrewnych, które składają się na treści.
b) umieszczenie oraz udostępnienie w ramach usług, danych osobowych, wizerunku oraz informacji dotyczących osób trzecich nastąpiło w sposób legalny, dobrowolny oraz za zgodą osób, których one dotyczą.
c) wyraża zgodę na wgląd do opublikowanych treści przez innych Klientów, Usługodawcę oraz Sprzedawców, jak również upoważnia Usługodawcę do ich wykorzystania nieodpłatnie zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
d) wyraża zgodę na dokonywanie opracowań utworów w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Klient nie jest uprawniony do:
1. Zamieszczania w ramach korzystania z usług e-sklepu, danych osobowych osób trzecich oraz rozpowszechniania wizerunku osób trzecich bez wymaganego prawem zezwolenia lub zgody osoby trzeciej. Korzystania z usług e-sklepu, treści o charakterze reklamowym i, lub promocyjnym.

2. Zabronione jest zamieszczanie przez Klientów w ramach korzystania z usług, treści które mogłyby w szczególności:
a) zostać zamieszczane w złej wierze, np. z zamiarem naruszenia dóbr osobistych osób trzecich;
b) naruszać jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym prawa związane z ochroną praw autorskich i praw pokrewnych, ochroną praw własności przemysłowej, tajemnicą przedsiębiorstwa lub mające związek ze zobowiązaniami o zachowaniu poufności;
c) posiadać charakter obraźliwy bądź stanowić groźbę skierowaną do innych osób, zawierałyby słownictwo naruszające dobre obyczaje (np. poprzez użycie wulgaryzmów lub określeń powszechnie uznawanych za obraźliwe);
d) pozostawać w sprzeczności z interesem Usługodawcy lub Sprzedawców, tj. treści stanowiących materiały o charakterze reklamowym innego przedsiębiorcy lub produktu; treści nie związanych z działalnością Usługodawcy lub Sprzedawców; treści nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd;
e) naruszać w inny sposób postanowienia Regulaminu, dobre obyczaje, przepisy obowiązującego prawa, normy społeczne lub obyczajowe.

3. W przypadku otrzymania powiadomienia np. email, Usługodawca zastrzega sobie prawo do modyfikowania lub usuwania treści zamieszczanych przez Klientów w ramach korzystania przez nich z usług e-sklepu, w szczególności w odniesieniu do treści, co do których, opierając się na doniesieniach osób trzecich lub odpowiednich organów, stwierdzono, że mogą one stanowić naruszenie niniejszego Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa. Usługodawca nie prowadzi bieżącej kontroli zamieszczanych treści.

4. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za zamieszczane przez Klientów treści pod warunkiem otrzymania powiadomienia np. email.
Zgłaszanie zagrożenia lub naruszenia praw:
a) W przypadku, gdy Klient lub inna osoba lub podmiot uzna, iż treść publikowana na Stronie Internetowej Sklepu narusza ich prawa, dobra osobiste, dobre obyczaje, uczucia, moralność, przekonania, zasady uczciwej konkurencji, know-how, tajemnicę chronioną prawem lub na podstawie zobowiązania, może powiadomić Usługodawcę o potencjalnym naruszeniu.
b) Usługodawca powiadomiony o potencjalnym naruszeniu, podejmuje niezwłoczne działania mające na celu usunięcie ze Strony Internetowej Sklepu, treści będących przyczyną naruszenia.

5. Klient udziela nieodpłatnie Usługodawcy licencji niewyłącznej, nieograniczonej czasowo i terytorialnie na wykorzystanie zamieszczonych przez Klienta w Sklepie Internetowym treści, w szczególności publikację treści na Stronie Internetowej Sklepu. Klient udziela Usługodawcy licencji, o której mowa w zdaniu poprzednim na następujących polach eksploatacji:
a) publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (m.in. udostępnianie w Internecie) a także publiczne wyświetlenie.
b) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania - utrwalanie i zwielokrotnianie w pamięci komputera oraz wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową.

Deklaracja braku odpowiedzialności
Informacje dostarczone w e-Sklepie są dokładne i godne zaufania, pobrane od producentów i projektantów. Jednak sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za niedbałość, niedokładność lub przeoczenie informacji lub jakąkolwiek inną konsekwencję spowodowaną niewłaściwym ich użytkowaniem. Wykorzystanie i używanie tych informacji jest tylko i wyłącznie na odpowiedzialność użytkownika.

Informacje techniczne i opisy artykułów
• Ze względu na ciągły rozwój technologiczny, zmiany projektowe, patentowe, unifikacje, certyfikacje oraz oficjalne zakończenie produkcji towarów przez producenta i zastępowanie ich odpowiednikami czy zamiennikami sprzedawca rezerwuje sobie prawo do modyfikacji opisów towarowych zawartych w kartach technicznych, cennikach i ofertach e-sklepu. Zmiany takie będą wprowadzane jak najszybciej w miarę możliwości na podstawie przekazanych materiałów i wytycznych przez producentów.
• Sprzedawca jest do dyspozycji klientów w razie jakichkolwiek pytań dotyczących funkcjonowania towarów, jednakże ostateczną decyzję co do zasadności zakupu podejmuje Przedsiębiorca lub Nabywca.

Pochodzenie produktów
Informacje zawarte w naszej ofercie handlowej oraz katalogach i kartach technicznych, cennikach fabrycznych producenta zawierają dane identyfikacyjne producenta wybranego towaru jest to informacja publiczna, powszechna dla wszystkich zainteresowanych.

Prawa autorskie  
• Autor projektu Arley uprzejmie informuje swoich klientów, że elementy e-Sklepu są chronione prawem autorskim na rzecz autora projektu Pani Joanny Wereszczak. Zawartość strony, w tym jej treść, kształt i konstrukcja chroniona jest polskim i międzynarodowym prawem autorskim. Prawa do wszystkich materiałów zamieszczonych na stronie zastrzeżone są na rzecz właściciela bądź firm i osób uprawnionych (np. partnerów handlowych, klientów).
• Żadna część strony (m.in. teksty, dokumenty, pliki, układy graficzne, grafiki) nie może być powielana lub rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie lub w jakikolwiek sposób (elektroniczny lub mechaniczny) włącznie z kopiowaniem, drukowanie, fotokopiowaniem, nagrywaniem na taśmy, dyskietki, płyty CV/DVD lub przy użyciu innych systemów i środków, bez zgody właściciela, chyba że regulamin stanowi inaczej.
• Ściąganie i kopiowanie treści znajdujących się na stronie jest dozwolone wyłącznie do prywatnego, niekomercyjnego użytku, chyba że w danym przypadku określono inaczej.
• Ustawianie hiperlinków na stronie, w szczególności deep links, inline-links lub linków w technologii Frame, jest dopuszczalne wyłącznie za uprzednią, pisemną zgodą właściciela projektu Arley.
• Naruszenie licencji i praw autorskich przez Użytkownika skutkuje odpowiedzialnością prawną określoną w szczególności w przepisach ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, przepisach kodeku cywilnego lub przepisach prawa prasowego.
• Wszystkie znaki towarowe, fabryczne karty i katalogi techniczne prezentowane w e-Sklepie służą tylko i wyłącznie identyfikacji producenta i jego oferty handlowej. W przypadku naruszenia ww praw autor projektu Arley ma prawo wystąpić z roszczeniem zadośćuczynienia na drodze administracyjnej.

Ustawa o ochronie danych osobowych
Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1987 roku informujemy, że dane osobowe naszych klientów są przechowywane w zbiorach archiwalnych esklepu Arley. Dane te zostaną wykorzystane tylko i wyłącznie do celów handlowych, wysyłki materiałów reklamowych, informacji newslettera, kontaktów w sprawie zarządzania kontem Klienta, realizacji zamówień i dostawy. Pozostawanie danych osobowych w archiwalnych zasobach esklepu Arley są ograniczone czasowo ustawowym terminem przechowywania dokumentów.
• Klient ma prawo:
1. Poprzez Konto Klienta do aktualizacji danych osobowych, samodzielnie lub przy pomocy administratora zasobów.
2. Żądać usunięcia swojego Konta Klienta, oraz wykreślenia danych osobowych z archiwum bazy danych esklepu.
3. Wypisać się z listy newsletter samodzielnie lub na pisemny wniosek (email) do administratora e-Sklepu.

Ochrona prywatności
Sprzedawca informuje, że Konta Klientów sa dostępne za pomocą loginu i hasła. Dane te należy zmieniać co jakiś czas i nie udostępniać osobom postronnym. W przypadku zagubienia loginu i hasła Klient może korzystać z systemowego przypomnienia danych lub zwrócić się o pomoc do administratora e-Sklepu. Zaleca się Klientom przy opuszczaniu strony wylogować się z systemu elektronicznej sprzedaży Arley i zamknąć przeglądarkę.

Polityka "cookies"
W trosce o bezpieczeństwo i wygodę zakupów informujemy, że poruszając się po stronie wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez sklep plików cookies.
Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Pliki cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Pliki cookies przechowywane będą w celach utrzymania sesji użytkownika w ramach serwisu, dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników i tworzenia statystyk oglądalności serwisu.
W ramach Serwisu mogą być stosowane trzy zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies), „stałe” (persistent cookies) oraz cookies podmiotów zewnętrznych.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Informujemy, że ograniczenie stosowania plików „cookies” może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej a nawet uniemożliwić poprawne działanie sklepu internetowego.

Wiarygodność zakupów:
Wszystkie zmiany dotyczące sprzedawcy np. adresu siedziby, numerów kont i nazwy banku obsługującego transakcje, numerów telefonów oraz adresów poczty elektronicznej są publikowane tylko i wyłącznie w formie oficjalnej informacji od sprzedawcy Arley. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości należy telefonować do administratora pod numer telefonu 602 261 489

Podstawy prawne, akty prawne:
Kodeks Cywilny art. 66 i 71 oraz inne zapisy KC odpowiednie dla zapisów regulaminu dla Przedsiębiorcy lub Nabywcy.
art. 1 pkt 1−3 oraz art. 55 ustawy z 31 lipca 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia obciążeń regulacyjnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1495; ost.zm. Dz.U. z 2020 r. poz. 875).

Kontrowersje i spory:
Ewentualne kontrowersje będą rozstrzygane przez Sąd w Warszawie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, któremu podlegamy.

Informacja dotycząca przetwarzania Twoich danych osobowych
przez sprzedawcę esklep Arley

1. Pojęcia użyte w tej informacji

RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L 119, 4 maja 2016, s. 1-88).

sprzedawca esklep Arley - osoba prywatna prowadząca działalność nierejestrowaną Joanna Wereszczak z siedzibą w Warszawie Polska 04-549 Warszawa, Korkowa 137B/44

Administrator - osoba fizyczna lub prawna, organ publiczny, jednostka lub inny podmiot, który samodzielnie lub wspólnie z innymi ustala cele i sposoby przetwarzania danych osobowych (art.4 ust.7 Rozporządzenia RODO)

Dane osobowe - informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej; (art.4 ust.1 Rozporządzenia RODO)

Przetwarzanie danych osobowych - wykonywanie jakichkolwiek operacji na danych osobowych, takich jak zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie, zmienianie, udostępnianie i ich usuwanie.

2. Twoje dane osobowe
sprzedawca esklep Arley wykorzystuje następujące dane o Tobie:
a. podane przez Ciebie bezpośrednio sprzedawcy: imię, nazwisko, nazwa i adres firmy, NIP/Pesel, adres e-mail, numer telefonu;
b. ze źródeł publicznie dostępnych: imię, nazwisko, nazwa i adres firmy, adres e-mail, numer telefonu;
c. dane zbierane automatycznie przez esklep Arley za pośrednictwem plików cookies i wynikające z Twojej aktywności na stronach internetowych w posiadaniu Administratora.

3. Twój administrator danych
Administratorem Twoich danych osobowych jest sprzedawca esklep Arley.

4. Cel i podstawa prawna przetwarzania Twoich danych
a. podjęcie na Twoje żądanie działań zmierzających do zawarcia umowy z esklepem Arley (podstawa prawna: art.6 ust. 1, lit. b Rozporządzenia RODO);
b. realizacja zawartej z esklepu Arley umowy (podstawa prawna: art. 6 ust. 1, lit. b Rozporządzenia RODO);
c. wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na sprzedawcy Arley w związku z prowadzeniem działalności i realizacją zawartych umów (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia RODO);
d. marketing i promocja produktów i usług oferowanych przez sprzedawcę Arley (podstawa prawna: art.6 ust. 1 lit. a lub lit. f Rozporządzenia RODO);
e. wewnętrzne cele administracyjne esklepu Arley, w tym statystyki i raportowania wewnętrznego esklepu Arley (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia RODO).

5. Profilowanie Twoich preferencji i zainteresowań
Nie zbieramy informacji, które pozwalałby nam uzyskać wgląd w Twoje życie prywatne. Nie profilujemy Twoich preferencji i zainteresowań.

6. Odbiorcy Twoich danych
Twoje dane osobowe są lub mogą być przetwarzane przez:
a. naszych pracowników i współpracowników, którzy muszą mieć dostęp do danych;
b. podmioty przetwarzające w naszym imieniu Twoje dane osobowe i uczestniczące w wykonaniu naszych czynności, tj.:

- producenta oprogramowania, świadczącego też wsparcie techniczne dla działalności handlowej i serwisowej esklepu Arley;
- podmioty wspierające nas w procesie obsługi klienta;
- podmioty obsługujące nasze systemy teleinformatyczne lub udostępniające nam narzędzia teleinformatyczne, w tym dostawcy usług hostingowych ;
- podmioty świadczące nam usługi rachunkowe, prawne;
- podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską.
c. organy administracji publicznej, jeżeli wynika to z przepisu prawa, decyzji administracyjnej lub orzeczenia sądowego.

7. Czas przechowywania Twoich danych
Dane osobowe będą przetwarzane dopóki, dopóty nie zostanie zgłoszony sprzeciw wobec ich przetwarzania, a w razie zgłoszenia sprzeciwu – przez okres przedawnienia roszczeń, jakie wobec esklepu Arley mogą przysługiwać osobie, której dane dotyczą.
Żądanie zaprzestania przetwarzania danych osobowych skutkują jednoczesnym zakończeniem obsługi serwisowej zleceń od klienta jw.

8. Przekazywanie Twoich danych poza UE
Nie przekazujemy Twoich danych do podmiotów poza UE.

9. Twoje prawa
Masz prawo:
a. zrezygnować z otrzymywania informacji marketingowych. Sprzeciw lub cofnięcie zgody możesz zgłaszać na adres e-mail: arley@hoga.pl;
b. żądać dostępu do Twoich danych osobowych (art. 15 Rozporządzenia RODO);
c. sprostować swoje dane (art. 16 Rozporządzenia RODO);
d. usunąć swoje dane (bycie zapomnianym) (art. 17 Rozporządzenia RODO);
e. ograniczyć przetwarzanie danych osobowych (art.18 Rozporządzenia RODO);
f. przenieść dane do innego administratora danych (art. 20 Rozporządzenia RODO). Żądania możesz zgłaszać na adres e-mail: arley@hoga.pl
g. wnieść skargę do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przez sprzedawcę Arley.

10. Kontakt z nami
W razie pytań skontaktuj się z nami email.

admin Arley Twój najlepszy eCommerce online

Pliki do pobrania:

Polecamy markowe Top-10
 
Katalog części OZE
profesjonalny katalog części zamiennych zgodnych z kategorią OZE



  Katalog części OES zgodne
profesjonalny katalog części zamiennych zgodnych z kategorią OEM

  baner-media
 
Zgłoś awarię kotła online
Warszawa i okolice

 

Katalog części OEM ELE
profesjonalny katalog części zamiennych zgodnych z kategorią OEM elektryczne

 

Katalog home & garden
produkty użytkowe
nasiona łąk i pożytków
akcesoria do ogrodu